Min aflevering om børns vitser kommer til at være anderledes. Forklaringen skal ses i, at de børn, der er i min nærmeste omgangskreds enten ikke er i vittighedsalderen endnu eller også er deres hoveder fyldt af indtryk, så der ikke er plads til vittigheder (vi taler her børn, som kæmper med personlige problemer, diagnoser, osv.) - selvom jeg har forsøgt at lokke vittigheder frem, er det ikke noget, de rummer ligenu. Jeg kommer til at skrive mere imorgen, da jeg gerne vil aflevere noget, som viser, jeg KAN kategorisere vittigheder - men det bliver nok ikke på den måde, der var ment med opgaven. Jeg gør det altså i denne aflevering på min måde, og håber det kan accepteres.
//Chris
Hej Chris
SvarSletJeg synes du har skrevet et godt og velformuleret resume, hvor du inddragere teori og teoretiker. Synes det er godt du starter med at inddrage Beth Junckers skildring af kulturen og hvordan udviklingen i forhold til børn har ændret sig gennem de sidste mange hundrede år.
/Sanne